...."JE SUIS CHARLIE"Dissabte, 10 de gener de 2015 - 22:16 h Arran del que malauradament ha succeït aquests dies a París, i com mitjà de premsa escrit a nivell local,també ens manifestem per "la llibertat d'expressió"