GUANYADOR DEL XEC REGAL DE LA PERRUQUERIA DOMENJÓ Dissabte, 10 de gener de 2015 - 22:10 h Enhorabona a la Perruqueria per la iniciativa!!I felicitats al Ramon, has guanyat un bon servei de perruqueria!